Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

FAN!

Av angelika sjödin - 24 oktober 2012 16:56

FY FAN vad jag e arg!!!

min mamma lämnar mig och min brorsa och åker till

Thailand med sin man och min 4 åriga syrra...

hur fan kan man göra så mot sina barn??

oskar (min brorsa) har blivit lämnad förut och jag fick följa

men nu så skiter dom i oss och bara åker!!!

jag tycker synd om oskar men att lämna oss båda e inte okej!!

jag tycker dom ska vänta till eliisa (min syrra) har blivit 18 år

för nu ska hon ju snart börja förskolan och skaffa vänner som iaf kan svenska!

jag vet inte hur jag ska reagera på de här,,,ska jag skrika,gråta, eller bara bli förbannad?


vad skulle du göra?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelika sjödin - 4 januari 2013 18:46

Snart e de 1 år sen jag åkte till thailand för första gången och jag saknar värmen så himla mycke!!! men aja man får väl njuta av de man har    ...   hoppas mamma,Conny och Eliisa kommer hm snart så man får krama och pussa om dom    dom åkte ti...

Av angelika sjödin - 19 november 2012 18:13

efter skolan var jag och Matilda Häggström på busstorget och väntade på bussen när det kom en gammal gubbe som troligen var full och sa: ursäkta mej men jag måste få pissa!! han uppnade gylfen mitt framför oss och pissade!!!!! efter de så sa jag att...

Av angelika sjödin - 14 september 2012 19:48

åå vad jag saknar Sombat!!   jag vill bara tillbaka till thailand igen och inte frysa här i sverige mamma,eliisa och conny ska tillbaka snart och jag får inte följa med och de e så himla orättvist..!!!!   nej jag ska vara hos min pappa medans d...

Av angelika sjödin - 14 september 2012 15:36

det va ett bra tag sen jag bloggade nu  men det kommer att li mer framöver        ...

Av angelika sjödin - 5 maj 2012 11:38

nu e jag hemma i kalla sverige igen.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards